מינימום השקעה, מקסימום תוצאות

מעשה בחברה מצליחה שמכרה קורסי אינטרנט להמונים. קורס יוגה, קורס בישול, קורס איך לפתוח קורס אינטרנטי ולשווק אותו. אלא שמנהלי החברה לא ידעו כמה אנשים רכשו קורס, כמה הם מרוויחים על כל שיעור, האם הרוכשים מרוצים וחוזרים? מתי כדאי להציע להם קורס המשך או מי הם החברים שלהם, בעלי תחומי עניין דומים שירצו להכיר את האתר?

בעזרת Sales Iq הכרנו לאנשי החברה את אופציית הצ’אט אונליין. כל מבקר באתר הוא לקוח פוטנציאלי. מיד כשהוא מדפדף, עולה מולו נציג מכירות בצ’אט לייב. כמה פשוט להכניס את כל הלקוחות לצ’אט שבו אפשר לשתף מסך עם הלקוח הפוטנציאלי, לשלוח חומרים, לחבר את כל סוכני המכירות כך שתמיד יהיה מי שיענה, וכשיענה ללקוח יקבל את כל ההיסטוריה מתוך הCRM. ברגע שכל שיחה עם הלקוח מתועדת ומתוייגת, השיחה הבאה ממשיכה מהנקודה שבה הסתיימה השיחה הקודמת, והלקוח מצידו לא צריך לגלול מחדש את רצונותיו. הסוכנים יכולים לעבוד מכל מקום, ולענות לשיחות בהתאם לזמינותם.

אהבתם? תשתפו!

Share on facebook
שתף ב-Facebook
Share on twitter
שתף ב-Twitter
Share on linkedin
שתף ב-LinkedIn
Share on pinterest
שתף ב-Pinterest

תגובות