ליבת העסק – Zoho CRM


ורק משלוש אותיות חששתי, אומר לנו (בין השורות) כל מנהל שני שאנחנו פוגשים – CRM. ומה אמר לעצמו המנהל הראשון אתם מבקשים לדעת? שהדבר שמקשה עליו ביותר את ההתנהלות בעסק היא ההתמודדות עם יותר ממערכת ניהול אחת.

לשני סוגי המנהלים האלה, כמו גם לכל מנהל אחר אנחנו מכירים את ZOHO CRM. מערכת ניהול שהיא קודם כל ידידותית למשתמשים. מערכת חזקה, שמעבדת כמות נתונים אינסופית ובעיקר מתממשקת בקלות וביעילות למערכות ERP, שכר ואחרות וכמובן לשאר הכלים של ZOHO. המטרה העיקרית של ZOHO CRM היא מעקב יומיומי אחר כל הפעילות העסקית, המכירות והלקוחות, בדגש על העשרת מידע אוטומטית וכזו שלא תפריע להתנהלות השוטפת. משימות סזיפיות של הזנה ופתיחת משימות אינן קיימות כאן, המערכת מעשירה את עצמה.

בין השאר, התוכנה מאפשרת לנו מעקב ותיעוד שיחות עם הלקוחות, תזכורות לקראת שיחות, משלוח דואר אלקטרוני, צ’אט עם לקוחות פוטנציאליים המבקרים באתר, התקשרות טלפונית, ועוד.
התוכנה ייחודית בירידה לפרטים הקטנים: האם הלקוח פתח את המייל, האם הקליק או הוריד את המצורף, כמה זמן קרא, האם עבר מהמייל לאתר, בכמה דפים ביקר באתר וכמה זמן התמהמה בכל עמוד. הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לאתר ולהעשיר את המידע על הלקוח: המערכת מושכת תמונה מפייסבוק, תפקיד מלינקדין, אימייל מגוגל ועוד.

ובכל זאת, אנו נזהרים מלהציע CRM ארגוני. אנו ממליצים להתחיל את ה עבודה עם ZOHO CRM בהרשמת יוזר אחד שיהווה ליבת איסוף המידע כך שאם לא יהיה צורך ב- CRM עבור העובדים, הארגון יהנה מהיכולות שציינו מבלי להטמיע מערכת כבדה. כמו תמיד, עצמת הענן מייתרת תשתיות ומאפשרת להתקדם אל האינסוף בקצב שלך.

אהבתם? תשתפו!

Share on facebook
שתף ב-Facebook
Share on twitter
שתף ב-Twitter
Share on linkedin
שתף ב-LinkedIn
Share on pinterest
שתף ב-Pinterest

תגובות