ההנעה שחיכית לה

מה מציעה ZOHO שטרם הציעו מיישמי CRM לפניה? ZOHO מהדקת את המעגל שבין תובנה לפעולה – לא עוד מעקב אחרי דוחות אלא הנעה חכמה לפעולה.

קילינג פיצ’רס: מהם אותם יישומים שזוהו מספקת ולא קיימים ברוב המערכות הקיימות? זוהו מספקת קיצור תהליכים, גיימיפיקיישן, בוט שעוזר ולא חופר. איסוף כל המידע על הלקוח: אתר, תכתובת מייל/ סמס, ביקורים, רשתות חברתיות, שיחות, ביקורים, הדגמות, הקלקות. עשרת הגדולים:

  1. אגירת פרטי ביקורים באתר – עוד בטרם יהפוך ללקוח מזוהה, אנחנו שומרים את היסטוריית הביקורים: הפיצ’ר מנטר את העניין שמגלה בנו הלקוח, עוד לפני שהוא לקוח שלנו – כך שברגע שיזדהה – נדע לפנות אליו עם הצעת ערך רלוונטית.
  2. ניהול הפייפ ליין – תהליך המכירות מקצה לקצה: ליד – הזדמנות – הצעה – הזמנה – חיוב.
  3. כלי BI בילט אין – הדרך הנוחה, הקלה והאוטומטית לייבא את המידע מה-CRM ל-BI שכבר ברשותכם.
  4. הצעות מחיר – נשלחות מהמובייל + מעקב פתיחה של המיילים. 
  5. מודול סמס – שליחת הודעות מתוך המערכת ידני/ אוטומטי על סמך אירועים (כמו הזמנתך נקלטה) תוך שימוש בתבניות + חיווי קבלת ההודעה. 
  6. צ’אט ובוט – הפעלת צ’אט חכם הכולל שימוש בבוט מותאם אישית המניע לתאום פגישה/ הדגמה.
  7. ניהול התראות חכם לאיש המכירות – דירוגי לקוח ופעולות. אירועים ותגובה בזמן אמת (Sales Signal, sales inbox), מבט על המיילים בהתאם לשלב העסקה או חיי הלקוח
  8. FEED מכירות – ריכוז כל ההתכתבויות, התזכורות והמשימות הקשורות לעסקה. לא עוד שיחות מסדרון
  9. גיימיפיקציה – ההודעות שמניעות אותנו לפעולה קופצות אוטומטית: המערכת מקפיצה הודעות כמו “הצוות לא יעמוד ביעד החודשי” או “כל הכבוד על ניהול הליד”
  10. התאמה אישית – מערכת מתגמלת ומעוררת בהתאם לדרישות התפקיד, מותאמת אישית בעזרת כלים פרקטיים המעודדים יצירה

אהבתם? תשתפו!

Share on facebook
שתף ב-Facebook
Share on twitter
שתף ב-Twitter
Share on linkedin
שתף ב-LinkedIn
Share on pinterest
שתף ב-Pinterest

תגובות